نماز کے آغاز میں سکتہ کا بیان
راوی: یعقوب بن ابراہیم , اسمعیل , یونس , حسن بصری
حَدَّثَنَا يَعْقُوبُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ حَدَّثَنَا إِسْمَعِيلُ عَنْ يُونُسَ عَنْ الْحَسَنِ قَالَ قَالَ سَمُرَةُ حَفِظْتُ سَکْتَتَيْنِ فِي الصَّلَاةِ سَکْتَةً إِذَا کَبَّرَ الْإِمَامُ حَتَّی يَقْرَأَ وَسَکْتَةً إِذَا فَرَغَ مِنْ فَاتِحَةِ الْکِتَابِ وَسُورَةٍ عِنْدَ الرُّکُوعِ قَالَ فَأَنْکَرَ ذَلِکَ عَلَيْهِ عِمْرَانُ بْنُ حُصَيْنٍ قَالَ فَکَتَبُوا فِي ذَلِکَ إِلَی الْمَدِينَةِ إِلَی أُبَيٍّ فَصَدَّقَ سَمُرَةَ قَالَ أَبُو دَاوُد کَذَا قَالَ حُمَيْدٌ فِي هَذَا الْحَدِيثِ وَسَکْتَةً إِذَا فَرَغَ مِنْ الْقِرَائَةِ
یعقوب بن ابراہیم، اسماعیل، یونس، حضرت حسن بصری رحمہ اللہ تعالیٰ نے روایت کیا ہے کہ حضرت سمرہ فرماتے ہیں کہ مجھے نماز میں دو جگہ سکتے یاد ہیں ایک تکبیر تحریمہ کے بعد قرأت تک، دوسرے فاتحہ اور سورت سے فراغت کے بعد رکوع کے وقت، عمران بن حصین نے اس کا انکار کیا ہے لوگوں نے اس مسئلہ کے متعلق مدینہ میں حضرت ابی بن کعب کو لکھا آپ نے حضرت سمرہ کی تصدیق کی ابوداؤد نے کہا کہ حمید نے بھی اس حدیث میں قرأت سے فارغ ہونے پر سکتہ کا ذکر کیا ہے۔
Narrated Samurah ibn Jundub:
I remember two period of silence in prayer, one when the imam said the takbir; and one when he finished reciting the Fatihah and the surah when he was about to bow. But Imran ibn Husayn took it as something strange. So they wrote about it to Ubayy (ibn Ka'b) in Medina. He verified the statement of Samurah.