سنن نسائی ۔ جلد دوم ۔ جہاد سے متعلقہ احادیث ۔ حدیث 1011

لشکر کے ساتھ نہ جانے کی اجازت

راوی: احمد بن یحیی بن الوزیر بن سلیمان , ابن عفیر , الیث , ابن مسافر , ابن شہاب , ابوسلمۃ بن عبدالرحمان و سعید بن المسیب , ابوہریرہ

أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ يَحْيَی بْنِ الْوَزِيرِ بْنِ سُلَيْمَانَ عَنْ ابْنِ عُفَيْرٍ عَنْ اللَّيْثِ عَنْ ابْنِ مُسَافِرٍ عَنْ ابْنِ شِهَابٍ عَنْ أَبِي سَلَمَةَ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ وَسَعِيدِ بْنِ الْمُسَيَّبِ أَنَّ أَبَا هُرَيْرَةَ قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ لَوْلَا أَنَّ رِجَالًا مِنْ الْمُؤْمِنِينَ لَا تَطِيبُ أَنْفُسُهُمْ أَنْ يَتَخَلَّفُوا عَنِّي وَلَا أَجِدُ مَا أَحْمِلُهُمْ عَلَيْهِ مَا تَخَلَّفْتُ عَنْ سَرِيَّةٍ تَغْزُو فِي سَبِيلِ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ لَوَدِدْتُ أَنِّي أُقْتَلُ فِي سَبِيلِ اللَّهِ ثُمَّ أُحْيَا ثُمَّ أُقْتَلُ ثُمَّ أُحْيَا ثُمَّ أُقْتَلُ ثُمَّ أُحْيَا ثُمَّ أُقْتَلُ

احمد بن یحیی بن الوزیر بن سلیمان، ابن عفیر، الیث، ابن مسافر، ابن شہاب، ابوسلمہ بن عبدالرحمن و سعید بن المسیب، حضرت ابوہریرہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت ہے کہ رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا اس ذات کی قسم کہ جس کے قبضہ میں میری جان ہے اگر کچھ مومنین مجھ سے پیچھے رہنے میں رضامند نہ ہوتے اور میرے پاس ان کو (سب کو) ساتھ لے جانے کے واسطے سواریاں ہوتیں تو ہر ایک اس لشکر کے ساتھ جاتا جو کہ اللہ کے راستہ میں جہاد کرنے کے واسطے جاتا اور اس ذات کی قسم کہ جس کے قبضہ میں میری جان ہے میری تمنا ہے کہ میں اللہ کے راستہ میں قتل کیا جاؤں پھر زندہ ہوں اور پھر میں قتل کیا جاؤں۔

It was narrated that Sahl bin Saad said: “I saw Marwan bin Al Hakam sitting and I came and sat with him. He told us that Zaid bin Thabit told him, that the following was revealed to Allah’s Messenger صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم (Not equal are those of the believers who sit (at home) and those who strive hard and fight in the cause of Allah), then Ibn Umm Maktum came when he was dictating it to me (Zaid), and said: ‘Messenger of Allah صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم! If I were able to go for Jihad I would go out for Jihad.’ Then Allah, the Mighty and Sublime, revealed to him — while his thigh was against mine, and became so heavy that I thought my thigh would break, until (the revelation) stopped — : ‘Except those who are disabled (by injury or are blind or lame).” (Sahih) Abu ‘Abdur-Rahman (An-Nasa’i) said: This ‘Abdur-Rahman bin Ishaq is tolerable, while ‘Abdur Rahman bin Isl from whom reports ‘Ali bin Mushir, Abu Muawiyah, and ‘Abdul-Wahid bin Ziyad from An-Numan bin Saad — he is not trustworthy.

یہ حدیث شیئر کریں