حدیث کی علتوں اور راویوں کی جرح اور تعدیل کے بارے میں
راوی: بن ابی عمر , سفیان , ایوب سختیانی , ابوزبیر , عبداللہ بن مبارک , عبدالملک بن ابی سلیمان
حَدَّثَنَا ابْنُ أَبِي عُمَرَ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ قَال سَمِعْتُ أَيُّوبَ السَّخْتِيَانِيَّ يَقُولُ حَدَّثَنِي أَبُو الزُّبَيْرِ وَأَبُو الزُّبَيْرِ وَأَبُو الزُّبَيْرِ قَالَ سُفْيَانُ بِيَدِهِ يَقْبِضُهَا قَالَ أَبُو عِيسَی إِنَّمَا يَعْنِي بِذَلِکَ الْإِتْقَانَ وَالْحِفْظَ وَيُرْوَی عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الْمُبَارَکِ قَالَ کَانَ سُفْيَانُ الثَّوْرِيُّ يَقُولُ کَانَ عَبْدُ الْمَلِکِ بْنُ أَبِي سُليْمَانَ مِيزَانًا فِي الْعِلْمِ
بن ابی عمر، سفیان، ایوب سختیانی، ابوزبیر، عبداللہ بن مبارک، عبدالملک بن ابی سلیمان ہم سے روایت کی ابن ابی عمر نے وہ سفیان سے نقل کرتے ہیں کہ ایوب سختیانی نے ابوزبیر سے روایت کی ہے۔ یہ بات کہتے ہوئے سفیان نے اپنی مٹھی بند کی کہ وہ (ابوزبیر) حفظ واتقان میں قوی تھے۔ عبداللہ بن مبارک سے سفیان ثوری کا قول مروی ہے کہ عبدالملک بن ابی سلیمان علم کے میزان تھے۔