حضرت زید بن ثابت کی روایت میں ابن ابی نجیح پر اختلاف
راوی: ہلال بن علاء , عبیداللہ , ابن عمر , سفیان , ابن ابی نجیح , طاؤس , زید بن ثابت
أَخْبَرَنَا هِلَالُ بْنُ الْعَلَائِ قَالَ حَدَّثَنَا أَبِي قَالَ حَدَّثَنَا عُبَيْدُ اللَّهِ وَهُوَ ابْنُ عَمْرٍو عَنْ سُفْيَانَ عَنْ ابْنِ أَبِي نَجِيحٍ عَنْ طَاوُسٍ عَنْ زَيْدِ بْنِ ثَابِتٍ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ الرُّقْبَی جَائِزَةٌ
ہلال بن علاء، عبیداللہ، ابن عمر، سفیان، ابن ابی نجیح، طاؤس، حضرت زید بن ثابت سے روایت ہے کہ رسول کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے ارشاد فرمایا رقبی جائز ہے۔
Hilal bin Al-’Ala’ informed us: “My father narrated to us:
Ubaidullah — he is, Ibn ‘Amr — narrated to us, from Sufyan, from Ibn AbI Naji from Tawi from Zaid bin Thabit, that the Prophet صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم said: ‘Ar-Ru qba is permissible.” (Hasan)