شرم گاہ کو چھونے سے وضو ٹوٹ جانے سے متعلق
راوی: احمد بن محمد بن مغیرة , عثمان بن سعید , شعیب , زہری , عبداللہ بن ابوبکر بن عمرو بن حزم , عروہ بن زبیر , عروہ بن زبیر
أَخْبَرَنَا أَحْمَدُ بْنُ مُحَمَّدِ بْنِ الْمُغِيرَةِ قَالَ حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ سَعِيدٍ عَنْ شُعَيْبٍ عَنْ الزُّهْرِيِّ قَالَ أَخْبَرَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ أَبِي بَکْرِ بْنِ عَمْرِو بْنِ حَزْمٍ أَنَّهُ سَمِعَ عُرْوَةَ بْنَ الزُّبَيْرِ يَقُولُ ذَکَرَ مَرْوَانُ فِي إِمَارَتِهِ عَلَی الْمَدِينَةِ أَنَّهُ يُتَوَضَّأُ مِنْ مَسِّ الذَّکَرِ إِذَا أَفْضَی إِلَيْهِ الرَّجُلُ بِيَدِهِ فَأَنْکَرْتُ ذَلِکَ وَقُلْتُ لَا وُضُوئَ عَلَی مَنْ مَسَّهُ فَقَالَ مَرْوَانُ أَخْبَرَتْنِي بُسْرَةُ بِنْتُ صَفْوَانَ أَنَّهَا سَمِعَتْ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ذَکَرَ مَا يُتَوَضَّأُ مِنْهُ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَيُتَوَضَّأُ مِنْ مَسِّ الذَّکَرِ قَالَ عُرْوَةُ فَلَمْ أَزَلْ أُمَارِي مَرْوَانَ حَتَّی دَعَا رَجُلًا مِنْ حَرَسِهِ فَأَرْسَلَهُ إِلَی بُسْرَةَ فَسَأَلَهَا عَمَّا حَدَّثَتْ مَرْوَانَ فَأَرْسَلَتْ إِلَيْهِ بُسْرَةُ بِمِثْلِ الَّذِي حَدَّثَنِي عَنْهَا مَرْوَانُ
احمد بن محمد بن مغیرة، عثمان بن سعید، شعیب، زہری، عبداللہ بن ابوبکر بن عمرو بن حزم، عروہ بن زبیر، حضرت عروہ بن زبیر سے روایت ہے کہ جس وقت مروان بن حکم مدینہ منورہ کے حاکم تھے انہوں نے نقل کیا کہ شرم گاہ کے چھونے سے وضو کرنا لازم ہوجاتا ہے جب کہ کوئی شخص اس کو اپنے ہاتھ سے چھوئے۔ میں نے اس بات سے انکار کر دیا اور کہا کہ جو شخص شرم گاہ چھوئے تو اس پر وضو کرنا لازم نہیں آتا مروان نے کہا کہ مجھ سے بسرہ بن صفوان نے نقل فرمایا کہ انہوں نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم سے سنا آپ صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم نے بیان فرمایا ان چیزوں کے بارے میں کہ جن سے وضو کرنا ضروری ہے تو فرمایا کہ شرم گاہ چھونے سے وضو کرے۔ عروہ سے کہا کہ میں برابر جھگڑا کرتا رہا مروان سے حتی کہ مروان نے اپنے سپاہیوں میں سے ایک سپاہی کو طلب کیا اور اس کو بسرہ کے پاس روانہ کیا اس شخص نے بسرہ سے دریافت کیا جو کہ اس نے مروان سے نقل کیا تھا تو بسرہ نے اس سے وہ بات کہلائی کہ جو مروان نے نقل کی تھی۔
‘Urwah bin Az-Zubair said: “When he was the governor of Al-Madinah, Marwan mentioned that a man should perform Wudu’ after touching his penis, if he touches it with his hand. I did not like that and I said: ‘The one who touches it does not have to perform Wud Marwan said: ‘Busrah bint Safwan told me that she heard the Messenger of Allah صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم mention the things for which Wudu’ should be performed, and the Messenger of Allah صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم said: ‘Wudu should be performed after touching the penis.’ ‘Urwah said: ‘I continued to argue with Marwán until he called one of his guards and sent him to Busrah to ask her about what Marwan had narrated, and Busrah sent word saying something like that which Marwan had narrated to me from her.” (Sahih)