نکاح کے وقت عورت سے اجازت حاصل کی جائے
راوی: محمد بن علاء , ابن ادریس , محمد بن عمرو
حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ الْعَلَائِ حَدَّثَنَا ابْنُ إِدْرِيسَ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرٍو بِهَذَا الْحَدِيثِ بِإِسْنَادِهِ زَادَ فِيهِ قَالَ فَإِنْ بَکَتْ أَوْ سَکَتَتْ زَادَ بَکَتْ قَالَ أَبُو دَاوُد وَلَيْسَ بَکَتْ بِمَحْفُوظٍ وَهُوَ وَهْمٌ فِي الْحَدِيثِ الْوَهْمُ مِنْ ابْنِ إِدْرِيسَ أَوْ مِنْ مُحَمَّدِ بْنِ الْعَلَائِ قَالَ أَبُو دَاوُد وَرَوَاهُ أَبُو عَمْرٍو ذَکْوَانُ عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ يَا رَسُولَ اللَّهِ إِنَّ الْبِکْرَ تَسْتَحِي أَنْ تَتَکَلَّمَ قَالَ سُکَاتُهَا إِقْرَارُهَا
محمد بن علاء، ابن ادریس، حضرت محمد بن عمرو سے بھی اسی طرح مروی ہے اس میں ان الفاظ کا اضافہ ہے یعنی وہ روئے ابوداؤد رحمہ اللہ تعالی علیہ کہ لفظ بکت کی زیادتی محفوظ نہیں ہے بلکہ یہ حدیث میں وہم ہے اور یہ وہم ابن ادریس کی طرف سے ہے۔