مستحاضہ جب حیض سے فارغ ہو تو غسل کرے۔
راوی: احمد بن سنان , یزید بن ایوب , ابوعلاء , ابن شبرمہ , مسروق , عائشہ
حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ سِنَانٍ الْقَطَّانُ الْوَاسِطِيُّ حَدَّثَنَا يَزِيدُ عَنْ أَيُّوبَ أَبِي الْعَلَائِ عَنْ ابْنِ شُبْرُمَةَ عَنْ امْرَأَةِ مَسْرُوقٍ عَنْ عَائِشَةَ عَنْ النَّبِيِّ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مِثْلَهُ قَالَ أَبُو دَاوُد وَحَدِيثُ عَدِيِّ بْنِ ثَابِتٍ وَالْأَعْمَشِ عَنْ حَبِيبٍ وَأَيُّوبَ أَبِي الْعَلَائِ کُلُّهَا ضَعِيفَةٌ لَا تَصِحُّ وَدَلَّ عَلَی ضُعْفِ حَدِيثِ الْأَعْمَشِ عَنْ حَبِيبٍ هَذَا الْحَدِيثُ أَوْقَفَهُ حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ عَنْ الْأَعْمَشِ وَأَنْکَرَ حَفْصُ بْنُ غِيَاثٍ أَنْ يَکُونَ حَدِيثُ حَبِيبٍ مَرْفُوعًا وَأَوْقَفَهُ أَيْضًا أَسْبَاطٌ عَنْ الْأَعْمَشِ مَوْقُوفٌ عَنْ عَائِشَةَ قَالَ أَبُو دَاوُد وَرَوَاهُ ابْنُ دَاوُدَ عَنْ الْأَعْمَشِ مَرْفُوعًا أَوَّلُهُ وَأَنْکَرَ أَنْ يَکُونَ فِيهِ الْوُضُوئُ عِنْدَ کُلِّ صَلَاةٍ وَدَلَّ عَلَی ضُعْفِ حَدِيثِ حَبِيبٍ هَذَا أَنَّ رِوَايَةَ الزُّهْرِيِّ عَنْ عُرْوَةَ عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ فَکَانَتْ تَغْتَسِلُ لِکُلِّ صَلَاةٍ فِي حَدِيثِ الْمُسْتَحَاضَةِ وَرَوَی أَبُو الْيَقْظَانِ عَنْ عَدِيِّ بْنِ ثَابِتٍ عَنْ أَبِيهِ عَنْ عَلِيٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ وَعَمَّارٍ مَوْلَی بَنِي هَاشِمٍ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ وَرَوَی عَبْدُ الْمَلِکِ بْنُ مَيْسَرَةَ وَبَيَانٌ وَالْمُغِيرَةُ وَفِرَاسٌ وَمُجَالِدٌ عَنْ الشَّعْبِيِّ عَنْ حَدِيثِ قَمِيرَ عَنْ عَائِشَةَ تَوَضَّئِي لِکُلِّ صَلَاةٍ وَرِوَايَةَ دَاوُدَ وَعَاصِمٍ عَنْ الشَّعْبِيِّ عَنْ قَمِيرَ عَنْ عَائِشَةَ تَغْتَسِلُ کُلَّ يَوْمٍ مَرَّةً وَرَوَی هِشَامُ بْنُ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ الْمُسْتَحَاضَةُ تَتَوَضَّأُ لِکُلِّ صَلَاةٍ وَهَذِهِ الْأَحَادِيثُ کُلُّهَا ضَعِيفَةٌ إِلَّا حَدِيثَ قَمِيرَ وَحَدِيثَ عَمَّارٍ مَوْلَی بَنِي هَاشِمٍ وَحَدِيثَ هِشَامِ بْنِ عُرْوَةَ عَنْ أَبِيهِ وَالْمَعْرُوفُ عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ الْغُسْلُ
احمد بن سنان، یزید بن ایوب، ابوعلاء ، ابن شبرمہ، مسروق، حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے اسی کے مثل نبی صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم روایت کیا ہے ابوداؤد رحمہ اللہ تعالی علیہ کہ عدی بن ثابت کی یہ حدیث اور اعمش کی روایت بواسطہ حبیب اور ابوالعلماء حدیث سب ضعیف ہیں صحیح نہیں ہیں اور حدیث اعمش بواسطہ حبیب کے ضعیف ہونے کی دلیل یہ ہے کہ حفص بن غیاث نے اس کو اعمش سے موقوفاً بیان کیا ہے اور اس کے مرفوع ہونے کا انکار کیا ہے نیز اسباط نے بھی اس کو اعمش سے حضرت عائشہ حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا پر موقوف کیا ہے ابوداؤد رحمہ اللہ تعالی علیہ کہ ابن داؤد نے اعمش سے اس کے اول حصہ کو مرفوعاً روایت کیا ہے اور اس میں ہر نماز کے وقت وضو ہونے کا انکار ہے اور حدیث حبیب کے ضعف پر دوسری دلیل یہ ہے کہ زہری کی روایت بواسطہ عروہ حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے مستحاضہ کی بابت یوں ہے کہ وہ ہر نماز کے لئے غسل کیا کرتی تھیں ابوالیقظان نے بطریق عدی بن ثابت بواسطہ ثابت حضرت علی رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے اور عمار مولیٰ بنی ہاشم نے حضرت ابن عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہما سے اور عبدالملک بن میسرہ، بیان، مغیرہ، فراس اور مجاہد نے بطریق شعبی بحدیث امیر حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے روایت کیا ہے کہ ہر نماز کے لئے وضو کرے اور داؤد عاصم کی روایت بطریق شعبی عن قمیرہ عن عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے یہ ہے کہ وہ ہر دن ایک غسل کرے اور ہشام بن عروہ نے اپنے والد سے روایت کیا ہے کہ مستحاضہ ہر نماز کے لئے وضو کرے اور یہ تمام احادیث ضعیف ہیں مگر تین روایتیں ایک قمیرہ کی حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا سے دوسری عمار مولیٰ بنی ہاشم کی ابن عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہما سے اور تیسری ہشام بن عروہ کی اپنے والد سے اور ابن عباس رضی اللہ تعالیٰ عنہما سے غسل ہی معروف ہے