اللہ تعالیٰ کا قول کہ جو شخص عمرہ کے بعد حج کا احرام باندھے کی تفسیر کا بیان
راوی: مسدد , یحی , عمران , ابی بکر , ابورجاء , عمران بن حصین
حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ حَدَّثَنَا يَحْيَی عَنْ عِمْرَانَ أَبِي بَکْرٍ حَدَّثَنَا أَبُو رَجَائٍ عَنْ عِمْرَانَ بْنِ حُصَيْنٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ أُنْزِلَتْ آيَةُ الْمُتْعَةِ فِي کِتَابِ اللَّهِ فَفَعَلْنَاهَا مَعَ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّی اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَلَمْ يُنْزَلْ قُرْآنٌ يُحَرِّمُهُ وَلَمْ يَنْهَ عَنْهَا حَتَّی مَاتَ قَالَ رَجُلٌ بِرَأْيِهِ مَا شَائَ
مسدد، یحی، عمران ، ابی بکر، ابورجاء، عمران بن حصین رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت کرتے ہیں انهوں نے بیان کیا که جب تمتع کی آیت نازل ہوئی تو ہم نے رسول الله صلی الله علیه وسلم کے ہمراه تمتع کیا، پھر اس کے بعد ایسی کوئی آیت نازل نہیں ہوئی، جس کی رو سے تمتع سے منع کیا گیا ہو، یهاں تک که آپ صلی الله علیه وسلم اس دنیا سے تشریف لے گئے صرف حضرت عمر ہیں جو اپنی رائے علیحده رکھتے ہیں۔
Narrated 'Imran bin Husain:
The Verse of Hajj-at-Tamatu was revealed in Allah's Book, so we performed it with Allah's Apostle, and nothing was revealed in Qur'an to make it illegal, nor did the Prophet prohibit it till he died. But the man (who regarded it illegal) just expressed what his own mind suggested.